Altenar ehitab kaasaegse kihlveoterminali rahvusvaheliste turgude jaoks

Pärast esimese käivitamise edu valmistub Altenar tegema oma hiljuti loodud sisemise jaeterminali süsteemi kättesaadavaks klientidele kogu maailmas. 

 

UKGC litsentseeritud teenusepakkuja terminal loodi selleks, et pakkuda esimest uue põlvkonna terminali lahendust tööstuses, millel on täielikult kohandatav ekraanil olev UX, ning see peaks olema kõige kaasaegsem ja kuluefektiivsem toode turul.

 

Altenari terminali tarkvara uuendatakse regulaarselt reaalajas, järgides sama tarkvara uuendamise strateegiat, mida kasutab Silicon Valley. Kuigi Altenari toote eesmärk on pakkuda operaatoritele samasugust back-office-tehnoloogiat nagu teised turul olevad tipptasemel terminalid, eristab see end sellest, pakkudes mängijate kasutajakeskkonna jaoks täiesti tühja tahvlit, tagades täiesti kohandatud esipoolse lahenduse koos kohandatud ligipääsetavusega.

 

Altenari jaemüügipartneritel on nüüd võimalik saada tõeliselt kohandatav mängijakogemus, mille eesmine osa on kohandatud iga operaatori erivajadustele tänu ainukesele omalaadsele terminalitehnoloogiale. Altenar on nüüd valmis laiendama oma toodet ülemaailmselt kõigis 13 riigis, kus tal on litsentsid, sealhulgas Ühendkuningriigis, Maltal, Hispaanias, Colombias, Taanis ja Rootsis, tänu edule mõnedes valitud Belgia ja Ladina-Ameerika jaemüügipiirkondades.

 

Altenari müügijuht Alejandro Cazorla märkis: “Meie lahendus on terminalide Tesla, ja selle all peame silmas kõige uuemat terminali, mis praegu turul on! Meie terminal on tehnoloogiliselt nii tipptasemel kui võimalik, mistõttu on see võrreldav Silicon Valley’s toimuvaga. See võimaldab meil pakkuda igale partnerile täiesti kohandatavat kihlveokogemust, tagades, et ükski UX ei ole ühesugune. Lisaks saame seda teha tänu tehnoloogiale, mis võimaldab reaalajas toimuvaid pidevaid tootepäevitusi vaid ühe klõpsuga.

 

Tänu kesksele back-office-haldusele, väga keerukatele jälgimis- ja tulemuslikkuse tööriistadele ning telemeetriale saame tagada peaaegu üldse mitte mingi seisaku, samuti täiesti uue põlvkonna kihlveokogemuse, mis meelitab jaemüügiettevõtetesse uusi demograafilisi sihtrühmi.

Add a Comment

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.