Koos Scott Thomasiga, kes on tuntud telesaadete “The Social PR” ja “Food Thoughts” kaudu, jätkab ettevõte Casino Guru oma eesmärki luua kasiinomängijatele kogu maailmas kõige turvalisemat õhkkonda. Thomas koos oma vendade Ryan ja Adam Thomasiga arutasid Mancs on the Mic’i ajal hasartmängusõltuvust ja seda, mida see võib klientidega teha.
Lahendus on tegeleda hasartmängusõltuvusega, olles sellest avatud
Scott rääkis oma isiklikest hasartmänguprobleemidest ja kirjeldas seda kui “tumedat hetke”. Ta jutustas lugu noorest mehest, kes jätkas raha laenamist vaid selleks, et oma õppelaenu edasi mängida. protesteerides kasiino ees halvimal juhul kuni järgmise päeva avamiseni. Scott sai aga kiiresti aru, et ta ei ole üksi, kui sai oma podcast-esinemisest rääkides ohtralt kommentaare.
Sel hetkel tegid Scott ja Casino Guru otsuse teha koostööd, et rohkem teisi saaksid kuulda tema lugu ja saada abi oma võitlustes hasartmängusõltuvusega. Uue teadlikkuse tõstmise kampaania eesmärk, mida sponsoreerivad maailma parim kasiinoandmebaas ja Scotti motivatsioonilugu, on muuta hasartmängud järgnevatel aastakümnetel turvalisemaks ja nauditavamaks. Tänu sellele, kuidas kampaaniat erinevates videotes esitatakse, kõnetab see ka nooremaid täiskasvanuid.
Casino Guru on alustanud mitmeid projekte, mis näitavad seda pühendumust. Ettevõtte hiljutiste teadaannete hulka kuuluvad ülemaailmne enesekontrolli algatus ja Casino Guru akadeemia, kaks programmi, mille eesmärk on muuta hasartmängukeskkond turvalisemaks, usaldusväärsemaks ja jätkusuutlikumaks. Casino Guru on ka sügava mõistmise positsioonilt välja tulemas.
Lugemine vastutustundlikust hasartmängust ei piisa enam, seega peavad need, kes tahavad järgmist põlvkonda aidata, välja mõtlema mõne muu meetodi. Koostöö Scottiga on õigeaegne, sest 2020. aastal mängis hinnanguliselt 39% 25-34-aastastest brittidest hasartmänge. Scott on oma populaarsuse tõttu nooremate põlvkondade seas ja oma isikliku mänguloo tõttu loomulik liitlane jõupingutustes, mis on suunatud riskantsete hasartmängude leviku vastu.
Teiste motiveerimine, et vältida vanade vigade kordamist
Scott’i algatatud kampaania avaldas sotsiaalmeedias juba märkimisväärset mõju, mida näitab mõjutaja üle 1 miljoni jälgija Instagramis. Mõlemad kampaanias osalejad usuvad, et see annab mõned positiivsed näited ja on inspiratsiooniks teistele, kes on valmis oma käitumist muutma või otsima vajalikku abi, kui neile antakse õrn, kuid kindel tõuge.
Ta peab algatust edukaks isegi siis, kui see aitaks vaid ühte inimest. Siiski käsitlevad nad selle uue kampaania kaudu, mis sisaldab mitmeid videoid, ka muid olulisi aspekte, mis puudutavad üldist mängukogemust, näiteks seda, kuidas tuvastada ja läheneda inimesele, kellel on hasartmänguprobleem, ning loomulikult ka seda, kuidas vastutustundlikult panustada.
Daniela Kianicová, Casino Guru avalike ja välissuhete juht, tervitas võimalust ja märkis, et see on esimene omataoline kampaania, mille puhul hasartmänguettevõte kasutab mõjutajate mõju, et teavitada noori täiskasvanuid probleemsete hasartmängude ohtudest. Kianicová jätkas: “Meil on üsna hea meel, et meile on see au osaks saanud.